Number of the records: 1  

Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii

  1. Title Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 72-75. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * marketing medzinárodný * marketing globálny * propagácia * trh zahraničný
    AnnotationDomáci, medzinárodný marketing. Globálny marketingový proces a jeho kroky. Propagácia s ohľadom na kultúrne odlišnosti. Propagačné a marketingové nezdary na zahraničných trhoch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00291-007, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.