Number of the records: 1  

Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou !

  1. Title Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou !
    Author infoRenata Môciková, Miloš Toman
    Author Môciková Renata (Interwiewer)
    Co-authors Toman Miloš (Interviewee)
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 4 (apríl 2006), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * podnik malý
    AnnotationRozhovor s Milošom Tomanom, autorom koncepcie intuitívneho marketingu, ktorý predstavuje nové príležitosti najmä pre menšie firmy. Kľúčová zásada intuitívneho marketingu - Myslite na to, komu môžete prospieť, nie komu môžete predať.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.