Number of the records: 1
Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch
Title Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 91-93. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Keywords podnik malý * podnik stredný * plánovanie strategické * marketing strategický Annotation Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Najčastejšie dôvody, prečo sa v nich neuskutočňuje. Prínos marketingového strategického plánovania pre malé a stredné podniky, úlohy, ktoré pre tieto plní. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00291-012, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1