Number of the records: 1  

Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch

  1. Title Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 91-93. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Keywords podnik malý * podnik stredný * plánovanie strategické * marketing strategický
    AnnotationNázory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Najčastejšie dôvody, prečo sa v nich neuskutočňuje. Prínos marketingového strategického plánovania pre malé a stredné podniky, úlohy, ktoré pre tieto plní.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00291-012, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.