Number of the records: 1
Znalostné služby v rozvoji kvality
Title Znalostné služby v rozvoji kvality Author info Michal Leščišin Author Leščišin Michal EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 124-126. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords ekonomika vedomostná * služby znalostné * kvalita * kvalita výrobkov * služby * vedomosti * služby nevýrobné Annotation Zhotovením výrobku sa jeho púť iba začína, k používaniu, či spotrebe u konečného zákazníka je potrebné mať k dispozícii rozmanité služby ako súčasť kvality uspokojovania zákazníkov. Enormný nárast služieb, rozličné druhy služieb a ich špecifické poslanie. Znalostné služby - ich pojem nie je zatiaľ postačujúco vymedzený. Znalostné služby ako novodobý, predovšetkým nehmotný fenomén v rozvoji kvality. Hlavné druhy znalostných služieb - služby, ktoré poskytuje oblasť vedy a výskumu, edukačné služby, znalosť a ovládanie širokej škály metód tvorivej činnosti, metód experimentovania, ovládanie simulačných modelov a ďalších nástrojov, ktoré sa expertíznym spôsobom podieľajú na tvorbe kvality sofistikovaných výrobkov. Zdrojom znalostných služieb je aj outsourcing. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00291-021, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1