Number of the records: 1  

Etnografia = výlet do divočiny spotrebiteľov

  1. Title Etnografia = výlet do divočiny spotrebiteľov
    Author infoKateřina Allová
    Author Allová Kateřina
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 5 (máj 2006), s. 16-17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum * metódy výskumu * marketing strategický * spotrebitelia * etnografia
    AnnotationEtnografia je dnes považovaná za jednu z najzaujímavejších metód kvalitatívneho výskumu a jej popularita rastie aj v našom kúte Európy. Je to metóda adaptovaná do marketingového výskumu nie z psychológie, ale z kultúrnej antropológie a sociológie. Znamená hĺbkové porozumenie správania, hodnôt, symbolov a života určitej skupiny ľudí, nie nevyhnutne etnickej, ale v prenesenom zmysle cieľovej skupiny spotrebiteľov alebo subkultúry. Je to metóda, ktorá nielen inovovala výskumné prístupy, ale najmä umožňuje inovovať výrobky a komunikáciu, aby boli užitočnejšie, zrozumiteľnejšie a spotrebiteľovi bližšie. Pri spotrebiteľskom výskume diskutujeme s respondentami o ich názoroch a postojoch k výrobkom a značkám, pri etnografii výskumník ide do prostredia respondentov, v ktorom žijú, kde spotrebiteľ nielen hovorí o výrobku, ale ho aj používa. Výskumné pobyty medzi spotrebiteľmi. Názory a skúsenosti spotrebiteľov sú priblížené pomocou fotografií a filmových klipov. Prípadové štúdie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.