Number of the records: 1  

Keď vírus pomáha

  1. Title Keď vírus pomáha
    Author infoPetr Frey
    Author Frey Petr
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 5 (máj 2006), s. 22. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia masová * komunikácia elektronická * internet
    AnnotationVirálny marketing je schopnosť získať zákazníkov tak, aby si sami medzi sebou povedali o danom výrobku, službe alebo webovej stránke. Namiesto náročnej prípravy marketingovej kampane, tu je možnosť poslať niečo atraktívne cez internet. Pasívna a aktívna forma virálneho marketingu. Za virálnu správu možno považovať posolstvo s reklamným obsahom, ktoré je pre osoby, ktoré s ním prídu do kontaktu natoľko zaujémavé, že ho samovoľne a vlastnými prostriedkami šíria ďalej. Hlavnou formou virálneho marketingu je forma elektronickej pošty. Hlavné obmedzenia. Výhody a nevýhody virálneho marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.