Number of the records: 1
Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí
Title Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí Translation Internet marketing and problems of the brand on internet Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 2 (jún 2006), s. 50-55. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh elektronický * označovanie tovarov * internet * značky výrobkov * značky kvality * segmentácia trhu * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * komunikácia * marketing mix * distribúcia * ceny Annotation Označovanie produktov ako podstatný prvok pull stratégií. Obsahové vymedzenie pojmu internetový marketing. Segmentácia internetového trhu. Marketingový mix v internetovom prostredí. Produkt a značka na internete. Prísľub značky v on-line prostredí. Distribúcia na internete. Cena a komunikácia na internete. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00136-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1