Number of the records: 1  

Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí

  1. Title Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí
    TranslationInternet marketing and problems of the brand on internet
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 2 (jún 2006), s. 50-55. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh elektronický * označovanie tovarov * internet * značky výrobkov * značky kvality * segmentácia trhu * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * komunikácia * marketing mix * distribúcia * ceny
    AnnotationOznačovanie produktov ako podstatný prvok pull stratégií. Obsahové vymedzenie pojmu internetový marketing. Segmentácia internetového trhu. Marketingový mix v internetovom prostredí. Produkt a značka na internete. Prísľub značky v on-line prostredí. Distribúcia na internete. Cena a komunikácia na internete.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00136-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.