Number of the records: 1
Marketing ako filozofia a funkcia podnikania
Title Marketing ako filozofia a funkcia podnikania Translation Marketing as a Philosophy and Business Function Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 54, č. 4 (2006), s. 323-336. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2006. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * filozofia * podnikanie * pojmy * teórie ekonomické * história * trh * marketing manažment Annotation Prehľad názorov na obsah a predmet marketingu. Pojmové vymedzenie marketingu. Vývoj chápania marketingu ako funkcie a filozofie podnikania. Výmena a ekonomický rast. Chápanie úloh a postavenie marketingu v etape vzniku masových trhov. Miesto školy marketingového manažmentu v rozvoji moderného marketingu. Prechod od transakčného ku vzťahovému marketingu. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00131-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-5
article
Number of the records: 1