Number of the records: 1  

Marketing ako filozofia a funkcia podnikania

  1. Title Marketing ako filozofia a funkcia podnikania
    TranslationMarketing as a Philosophy and Business Function
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 54, č. 4 (2006), s. 323-336. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2006. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * filozofia * podnikanie * pojmy * teórie ekonomické * história * trh * marketing manažment
    AnnotationPrehľad názorov na obsah a predmet marketingu. Pojmové vymedzenie marketingu. Vývoj chápania marketingu ako funkcie a filozofie podnikania. Výmena a ekonomický rast. Chápanie úloh a postavenie marketingu v etape vzniku masových trhov. Miesto školy marketingového manažmentu v rozvoji moderného marketingu. Prechod od transakčného ku vzťahovému marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00131-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.