Number of the records: 1  

Právní pohled na současný direct marketing

  1. Title Právní pohled na současný direct marketing
    Author infoPetr Kůta
    Author Kůta Petr
    Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 6 (Červen 2006), s. 50-51. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * direct mailing * legislatíva * ochrana údajov osobných * spoločnosť informačná * reklama * Česko
    AnnotationRegulácia priameho marketingu platnosťou zákona o ochrane osobných údajov. Dôležitosť získania súhlasu klienta k používaniu jeho osobných údajov. Registrácia správcu osobných údajov na Úrade pre ochranu osobných údajov. Písomná zmluva medzi správcom a spracovateľom. Povinnosť správcu dokumentovať prijaté technicko-organizačné zabezpečenie k ochrane osobných údajov. Možnosť kupovania databáz. Platnosť zákona o informačnej spoločnosti a zákona o regulácii reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.