Number of the records: 1  

Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing

  1. Title Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing
    Author infoJaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková
    Author Ďaďo Jaroslav
    Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka
    Kostková Miroslava
    Source document MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 13, č. 10 (2006), s. 85-99. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords služby * klasifikácia * marketing služieb * dopyt * ponuka
    AnnotationRozdelenie služieb na skupiny podťa OECD, jej kritériá pre klasifikáciu služieb. Iné klasifikácie služieb. Špecifiká v procese poskytovania služieb majú v konečnom dôsledku dopad na ekonomiku služieb, na riadenie a priebeh procesu poskytovania služieb, na marketing služieb, aj na spotrebu služieb. Klasifikácia služieb deklaruje zložitosť a rôznorodosť sféry služieb.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 10-17

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.