Number of the records: 1
Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu
Title Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu Translation The Concept and significance of quality brands at decision-making in tourism Author info Anna Bartková Author Bartková Anna Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 39, č. 2 (2006), s. 83-99. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2006. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * služby * značky kvality * systémy kvality * riadenie kvality * normy ISO * logo * sprostredkovatelia * kancelárie cestovné * zariadenia ubytovacie * reštaurácie Annotation Kvalita ako základný predpoklad presadenia sa na domácom aj medzinárodnom trhu. Vážny problém slovenského cestovného ruchu - nepomer medzi kvalitou a cenou. Ako vnímajú zákazníci a poskytovatelia služieb význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu. Identita a hodnota značky. Systémy manažérstva kvality, environmentálne značky a ocenenia kvality v cestovnom ruchu. Výsledky výskumu vykonaného v zimných strediskách cestovného ruchu Jasná a Donovaly. Význam značiek kvality pre zákazníkov. Postoj poskytovateľov služieb ku značkám kvality. Postoj sprostredkovateľov služieb ku značkám kvality. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1