Number of the records: 1  

Třemi kroky k vyšší návratnosti investic do marketingu

  1. Title Třemi kroky k vyšší návratnosti investic do marketingu
    Author infoJesko Perrey, Hajo Riesenbeck
    Author Perrey Jesko
    Co-authors Riesenbeck Hajo
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 6-7 (Červen-červenec 2006), s. 50. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Keywords financovanie * investície * rozpočet nákladov * marketing * organizácie * firmy * efektívnosť * účinnosť ekonomická * reklama
    AnnotationTri kroky k efektivite a transparentnosti vykazovania návratnosti marketingových investícií. Prehodnotenie, optimalizácia a inštitucionalizácia investícií. Zaistenie maximálnej transparentnosti rozpočtu. Efektívne a účinné vynaloženie rozpočtu. Dôsledná realizácia v organizácii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.