Number of the records: 1  

Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov

  1. Title Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov
    Author infoEduard Urban
    Author Urban Eduard EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. Roč. 3, č. 2 (2005), s. 141-146. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2005. ISSN 1336-1562
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords prostredie ekonomické * marketing * podnikanie medzinárodné * hospodárstvo svetové * globalizácia * rozhodovanie strategické * informatika * kapitál intelektuálny
    AnnotationZmeny v ekonomickom prostredí a strategické rozhodnutia firiem. Vývoj svetovej ekonomiky a globalizačné trendy. Informatika a intelektuálne vlastníctvo. Zmeny v oblasti štruktúry subjektov trhu. Tendencie v oblasti dopytu a ponuky. Perspektívy vývoja prostredia a stratégií podnikov.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01025-014, FMV - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2005: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.