Number of the records: 1  

Význam výučby marketingového výskumu na Ekonomickej univerzite

  1. Title Význam výučby marketingového výskumu na Ekonomickej univerzite
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. S. 221-227. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006 / Porvazník Ján ; Mosná Jaroslava ; Dni otvorených dverí 2005 Konferencia ; Rozvoj ďalšieho vzdelávania v podmienkach vysokých škôl a skúsenosti s využívaním finančných zdrojov podporných fondov Konferencia ; Manažment 2006 Príprava ľudí na manažérsku kompetentnosť Konferencia. ISBN 80-225-2175-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * výučba vedecká * univerzity * prax odborná
    AnnotationCharakteristika marketingového výskumu. Význam marketingového výskumu v praxi a jeho výučba na EU. Postavenie a význam marketingového výskumu. Výučba marketingového výskumu - prednášky, učebné texty, spolupráca s praxou, semináre, forma skúšky. Využitie poznatkov z oblasti marketingového výskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01162-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.