Number of the records: 1  

Marketingový výskum - etický aspekt

  1. Title Marketingový výskum - etický aspekt
    Author infoIvana Šindleryová Butoracová
    Author Šindleryová Butoracová Ivana
    Source document Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. S. 237-245. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006 / Porvazník Ján ; Mosná Jaroslava ; Dni otvorených dverí 2005 Konferencia ; Rozvoj ďalšieho vzdelávania v podmienkach vysokých škôl a skúsenosti s využívaním finančných zdrojov podporných fondov Konferencia ; Manažment 2006 Príprava ľudí na manažérsku kompetentnosť Konferencia. ISBN 80-225-2175-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * kódexy etické * výskum trhu * komunikácia * dodávatelia * spotrebitelia
    AnnotationVýznam a postavenie etického kódexu v marketingovom výskume. Dôležitosť efektívnej komunikácie medzi dodávateľmi a spotrebiteľmi tovaru a služieb všetkých druhov. Teoretické východiská - definícia marketingového výskumu. Marketingový výskum a výskum trhu. ESOMAR - The European Society for Opinion and Marketing Research. Pravidlá etického kódexu - ESOMAR.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.