Number of the records: 1  

General Theory of Measurement in Marketing Research

  1. Title General Theory of Measurement in Marketing Research
    TranslationVšeobecná teória merania v marketingovom výskume
    Author infoFrantišek Peller, Petra Škrovánková
    Author Peller František EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI
    Co-authors Škrovánková Petra EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source documentSM 2006 : zbornik apstrakata : Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu. S. 8. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2006. ISBN 86-7233-124-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionYugoslavia
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords marketing * výskum * teória merania * modely * teória hier * pravdepodobnosť
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from international conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00810-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.