Number of the records: 1  

Segmentation of modern structured product market

  1. Title Segmentation of modern structured product market
    Author infoMartin Svoboda
    Author Svoboda Martin
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 3, č. 1 (2006), s. 76-89. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh
    Keywords segmentácia trhu * papiere cenné * produkty * certifikáty investičné * dlhopisy * varanty * investovanie * banky * klienti
    AnnotationSegmentácia trhu s modernými štruktúrovanými produktami. Tieto produkty možno rozdeliť do dvoch základných skupín. Na jednej strane sú to investičné produkty zahrnujúce investičné certifikáty a akciové dlhopisy. Druhú skupinu tvoria produkty, ktoré možno členiť na warranty a knockout produkty. Jednotlivé moderné štruktúrované produkty sú cenné papiere, sú podrobne charakterizované z hľadiska štruktúry, výnosovo rizikového profilu, ich výhod a možností použitia v rámci investičných stratégií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.