Number of the records: 1  

Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie

  1. Title Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie
    Author infoMilan Jedlička
    Author Jedlička Milan
    Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 23-25. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh svetový * globalizácia * marketing manažment
    AnnotationŠpecifikácia niektorých dôležitých odporúčaní v oblasti uplatňovania marketingového manažmentu pre manažérov pôsobiacich predovšetkým v rámci slovenskej ekonomiky. Globalizácia svetového trhu a marketing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.