Number of the records: 1  

Uplatňovanie metód monitorovania spokojnosti zákazníkov v podnikovej praxi

  1. Title Uplatňovanie metód monitorovania spokojnosti zákazníkov v podnikovej praxi
    Author infoMarta Kučerová
    Author Kučerová Marta
    Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 26-29. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spokojnosť zákazníkov * meranie * prieskum spotrebiteľský * metodika
    AnnotationZamerania na zákazníka patrí medzi osem základných princípov systému manažérstva kvality. Meranie spokojnosti zákazníkov patrí medzi kľúčové merania, ktoré vyžaduje systém manažérstva kvality a a zároveň je aj náplňou marketingu. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov. Pojem spokojnosť zákazníka. Metodika merania spokojnosti zákazníka. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov a výsledky prieskumu, ktorý sa uskutočnil v 151 slovenských organizáciách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.