Number of the records: 1
Uplatňovanie metód monitorovania spokojnosti zákazníkov v podnikovej praxi
Title Uplatňovanie metód monitorovania spokojnosti zákazníkov v podnikovej praxi Author info Marta Kučerová Author Kučerová Marta Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 26-29. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spokojnosť zákazníkov * meranie * prieskum spotrebiteľský * metodika Annotation Zamerania na zákazníka patrí medzi osem základných princípov systému manažérstva kvality. Meranie spokojnosti zákazníkov patrí medzi kľúčové merania, ktoré vyžaduje systém manažérstva kvality a a zároveň je aj náplňou marketingu. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov. Pojem spokojnosť zákazníka. Metodika merania spokojnosti zákazníka. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov a výsledky prieskumu, ktorý sa uskutočnil v 151 slovenských organizáciách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1