Number of the records: 1  

Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe

  1. Title Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe
    Author infoJán Lenhardt
    Author Lenhardt Ján
    Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 36-38. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * firmy * prezentácia firemná * taktika reklamy * taktika podniková * propagácia
    AnnotationHľadanie nových ciest k zákazníkom. Event marketing usiluje o upútanie pozornosti potenciálneho zákazníka organizovaním zvláštnych akcií, ktoré majú priniesť nevšedné zážitky a vyvolať pozitívne emócie u účastníkoch spojené s prezentáciou produktu alebo značky.Vymedzenie pojmu event marketing. Pozícia event marketingu v komunikačnom mixe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.