Number of the records: 1  

Moderní přístupy k vnímání a implementaci CRM na globálních trzích

  1. Title Moderní přístupy k vnímání a implementaci CRM na globálních trzích
    Author infoMartina Jelínková
    Author Jelínková Martina
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 20-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * výkonnosť * riadenie vzťahov so zákazníkmi * trhy * konkurencieschopnosť
    AnnotationNejednotnosť v ponímaní marketingovej stratégie CRM. Prijatie filozofie CRM znamená - využívať všetkých zamestnancov podniku k tomu, aby boli potreby cieľových zákazníkov v rámci celého ich životného cyklu uspokojované efektívnejšie a lepšie ako to dokáže konkurencia. Proces implementácie CRM - rôzne modely. Budovanie vzťahov so zákazníkmi na súčasných trhoch je nevyhnutnosťou. Iba pri aplikácii komplexného procesu CRM môže firma efektívne alokovať zdroje a zaistiť si konkurencieschopné postavenie na trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.