Number of the records: 1  

Vplyv rozvoja informačnej a komunikačnej techniky na zmeny marketingových stratégií

  1. Title Vplyv rozvoja informačnej a komunikačnej techniky na zmeny marketingových stratégií
    Author infoMiroslav Mariaš
    Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 258-261. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné marketingové * obchod elektronický
    AnnotationModernizácia vzťahov výroby a spotreby je inšpirovaná pokrokom technológií, vplyvom informačnej a komunikačnej techniky do nášho života. Revolúcia v informačných technológiách zásadným spôsobom zmenila svet marketingu. Inovácie informačnej a komunikačnej techniky majú zásadný význam pre rozvoj súčasného ekonomického prostredia. Marketingové stratégie reflektujú podmienky, ktoré ponúka penetrácia informačnej a komunikačnej techniky do podnikového prostredia i do prostredia zákazníkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00703-041, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.