Number of the records: 1
Vplyv rozvoja informačnej a komunikačnej techniky na zmeny marketingových stratégií
Title Vplyv rozvoja informačnej a komunikačnej techniky na zmeny marketingových stratégií Author info Miroslav Mariaš Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 258-261. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné marketingové * obchod elektronický Annotation Modernizácia vzťahov výroby a spotreby je inšpirovaná pokrokom technológií, vplyvom informačnej a komunikačnej techniky do nášho života. Revolúcia v informačných technológiách zásadným spôsobom zmenila svet marketingu. Inovácie informačnej a komunikačnej techniky majú zásadný význam pre rozvoj súčasného ekonomického prostredia. Marketingové stratégie reflektujú podmienky, ktoré ponúka penetrácia informačnej a komunikačnej techniky do podnikového prostredia i do prostredia zákazníkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00703-041, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1