Number of the records: 1
Česko má najvyspelejšie e-obchodovanie
Title Česko má najvyspelejšie e-obchodovanie Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 8 (august 2006), s. 34. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov Keywords obchod elektronický * komodity * značky výrobné * Slovensko * Česko * Poľsko * Maďarsko Annotation Z hľadiska vyspelosti internetového trhu je v súčasnosti najďalej Česko. Cez internet sa tam predáva nielen elektronika, ale aj hračky, luxusný tovar, športové potreby, výnimkou nie je ani predaj pneumatík, či stavebného materiálu. Spomedzi krajín V4 je pre poľských zákazníkov rozhodujúca cena, pre maďarských dizajn a štýl výrobkov a na Slovensku si potrpíme na dôveryhodnosť a solídnosť internetového obchodníka. Obrat v elektronickom obchodovaní ovplyvnili majstrovstvá sveta vo fudbale, blížiaca sa dovolenková sezóna a letné horúčavy. Čoraz viac zákazníkov si tovar objednáva po 20. hodine. Znižuje sa priemerná cena nákupu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1