Number of the records: 1  

Jak sponzoring buduje značku?

  1. Title Jak sponzoring buduje značku?
    Author infoKhaled El Tohami
    Author Tohami Khaled El
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 8 (srpen 2006), s. 26-27. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobné * sponzorovanie * marketing * nástroje marketingové * kampane reklamné * komunikácia marketingová
    AnnotationSponzoring prispieva k budovaniu značky rôznymi spôsobmi. Ďalšie kritériá a menej dôležité úlohy, ktoré má sponzoring plniť. Proces a výsledok budovania značky má interný vplyv na zamestnancov a partnerov, tak i externý vplyv na zákazníkov. Ponúkanie zákazníkom zážitky. Demonštrácia nových produktov a technológií. Prezentácia značky. Rozvoj asociácií značky. Pravidlá sponozoringu. Prínos sponzoringu k budovaniu značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.