Number of the records: 1
Jak sponzoring buduje značku?
Title Jak sponzoring buduje značku? Author info Khaled El Tohami Author Tohami Khaled El Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 8 (srpen 2006), s. 26-27. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky výrobné * sponzorovanie * marketing * nástroje marketingové * kampane reklamné * komunikácia marketingová Annotation Sponzoring prispieva k budovaniu značky rôznymi spôsobmi. Ďalšie kritériá a menej dôležité úlohy, ktoré má sponzoring plniť. Proces a výsledok budovania značky má interný vplyv na zamestnancov a partnerov, tak i externý vplyv na zákazníkov. Ponúkanie zákazníkom zážitky. Demonštrácia nových produktov a technológií. Prezentácia značky. Rozvoj asociácií značky. Pravidlá sponozoringu. Prínos sponzoringu k budovaniu značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1