Number of the records: 1  

Integrovaný marketing jako řešení vztahu ATL a BTL

  1. Title Integrovaný marketing jako řešení vztahu ATL a BTL
    Author infoOndřej Obluk, Marek Tesař
    Author Obluk Ondřej
    Co-authors Tesař Marek
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 8 (srpen 2006), s. 38-39. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * integrácia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * kampane reklamné * šport
    AnnotationIntegrovaný marketing, prípadne integrovaná marketingová komunikácia sú jedným z moderných pojmov marketingu a reklamy posledných rokov. jedna z definícií znie, že integrovaný marketing je manažérsky koncept, ktorý necháva pracovať reklamu, direct marketing, sales promotion a public relations spoločne, tak aby pôsobili ako "unified force". Integrovaný marketing v prostredí súčasného českého reklamného trhu. Typy reklamných kampaní. Integrovaná kampaň.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.