Number of the records: 1
Integrovaný marketing jako řešení vztahu ATL a BTL
Title Integrovaný marketing jako řešení vztahu ATL a BTL Author info Ondřej Obluk, Marek Tesař Author Obluk Ondřej Co-authors Tesař Marek Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 8 (srpen 2006), s. 38-39. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * integrácia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * kampane reklamné * šport Annotation Integrovaný marketing, prípadne integrovaná marketingová komunikácia sú jedným z moderných pojmov marketingu a reklamy posledných rokov. jedna z definícií znie, že integrovaný marketing je manažérsky koncept, ktorý necháva pracovať reklamu, direct marketing, sales promotion a public relations spoločne, tak aby pôsobili ako "unified force". Integrovaný marketing v prostredí súčasného českého reklamného trhu. Typy reklamných kampaní. Integrovaná kampaň. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1