Number of the records: 1  

Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom

  1. Title Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom
    Author infoBenjamín Würfl
    Author Würfl Benjamín
    Source document Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 158-160. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * zákazníci * spotrebitelia * produkty * stratégia podniková * koncepcie * pojmy * podnik výrobný * podnik služieb * systém CRM
    AnnotationPojem kastumizácia - nový prístup podniku k svojim zákazníkom, kde sa zákazník ako jedinec stáva trhom. Koncepcia vychádza z potreby rešpektovať zvýšené nároky zákazníka na kvalitu, spoľahlivosť a rýchlosť. Stratégia kastumizácie vytvára hodnotu pre zákazníka tým, že mu umožní získať produkt, ktorý presne potrebuje, ale zároveň spĺňa kritériá efektivity masovej produkcie. Výhody stratégie kastumizácie pre podnik. Základné typy kastumizácie - distribučná, výrobná, fabrikovaná, dizajnová. Rozvoj koncepcie kastumizácie. Táto stratégia môže predstavovať budúcnosť podnikov výrobného sektora, ktoré sa zameriavajú priamo na spotrebiteľov, ale po určitej obmene môže byť použitá aj pre podniky služieb.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.