Number of the records: 1  

Vybrané oblasti a nástroje regionálneho marketingu v podmienkach SR

  1. Title Vybrané oblasti a nástroje regionálneho marketingu v podmienkach SR
    TranslationThe Selected problems of the regional marketing in the Slovak Republic
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 3, č. 3 (september 2004), s. 51-56. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing regionálny * nástroje marketingové * regióny * parky priemyselné * marketing územia * propagácia * komunikácia marketingová
    AnnotationVýchodiská regionálneho marketingu. Podstata regionálneho marketingu. Regionálny marketing a priemyselné parky. Využitie eventov v regionálnom marketingu. Klasifikácia event marketingových aktivít.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00487-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.