Number of the records: 1  

Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode

  1. Title Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode
    TranslationMarketing approach within developing role of services in national and international trade
    Author infoJana Vančíková
    Author Vančíková Jana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Mladá veda 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Budúcnosť Európy je v rukách mladých : 1.-2. december 2005, Račkova dolina. - Nitra : Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre, 2006. ISBN 80-8069-673-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords služby * marketing * obchod * globalizácia * liberalizácia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * štát * národ * kultúra
    AnnotationRozvíjajúce sa služby v novej ekonomike ako nositelia pridanej hodnoty. Plánovanie a tvorba strategických marketingovo-manažérskych krokov v službách. Kultúrne prostredie krajín Európskej únie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE06 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.