Number of the records: 1
Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode
Title Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode Translation Marketing approach within developing role of services in national and international trade Author info Jana Vančíková Author Vančíková Jana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Mladá veda 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Budúcnosť Európy je v rukách mladých : 1.-2. december 2005, Račkova dolina. - Nitra : Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre, 2006. ISBN 80-8069-673-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords služby * marketing * obchod * globalizácia * liberalizácia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * štát * národ * kultúra Annotation Rozvíjajúce sa služby v novej ekonomike ako nositelia pridanej hodnoty. Plánovanie a tvorba strategických marketingovo-manažérskych krokov v službách. Kultúrne prostredie krajín Európskej únie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E06 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1