Number of the records: 1  

Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu

  1. Title Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu
    Author infoMarián Poláček
    Author Poláček Marian EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 767-771. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Keywords fotografia * fototechnika * technológie nové * reklama * marketing
    AnnotationDigitálne technológie sa presadili aj do sveta fotografie. Porovnanie digitálnej fotografie s klasickou, výhody a nevýhody. Dôležité parametre digitálnych fotoaparátov. Formáty ukladania fotografií. Potrebný rozmer digitálnej fotografie vzhľadom na jej použitie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01027-081, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.