Number of the records: 1  

Malé marketingové zamyslenie

  1. Title Malé marketingové zamyslenie
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Systémy logistiky. Roč. 1, č. 1 (jún 2006), s. 34-35. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2006
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * starostlivosť o zákazníkov * firmy * logistika * logistika podniková * logistika marketingová * reťazce logistické * služby logistické
    AnnotationLogistika je už považovaná za neodmysliteľnú súčasť marketingu. Situácia v logistike na Slovensku. Slovenské logistické firmy by mali spolupracovať, integrovať sa do reťazcov. Dôležitá je orientácia na vytvorenie lepšej ponuky ako konkurencia, správna aplikácia dostupných marketingových nástrojov. Individualizácia vzťahov so zákazníkmi vyžaduje nové prístupy v interpretácii marketingu, vo výbere marketingovej stratégie a v nástrojoch marketingového mixu. Významný vplyv informačných technológií na marketing. Význam internetu. Náročný zákazník. Nevyhnutnosť vysokej kvality výrobkov a služieb podnikov. Nedostatočná starostlivosť o zákazníkov prináša ich stratu. Marketingové prvky, ktoré pomáhajú posilneniu pozície logistickej firmy na trhu.
    Public work categoryScientific works in othes foreign magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00191-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.