Number of the records: 1
Malé marketingové zamyslenie
Title Malé marketingové zamyslenie Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Systémy logistiky. Roč. 1, č. 1 (jún 2006), s. 34-35. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2006 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * starostlivosť o zákazníkov * firmy * logistika * logistika podniková * logistika marketingová * reťazce logistické * služby logistické Annotation Logistika je už považovaná za neodmysliteľnú súčasť marketingu. Situácia v logistike na Slovensku. Slovenské logistické firmy by mali spolupracovať, integrovať sa do reťazcov. Dôležitá je orientácia na vytvorenie lepšej ponuky ako konkurencia, správna aplikácia dostupných marketingových nástrojov. Individualizácia vzťahov so zákazníkmi vyžaduje nové prístupy v interpretácii marketingu, vo výbere marketingovej stratégie a v nástrojoch marketingového mixu. Významný vplyv informačných technológií na marketing. Význam internetu. Náročný zákazník. Nevyhnutnosť vysokej kvality výrobkov a služieb podnikov. Nedostatočná starostlivosť o zákazníkov prináša ich stratu. Marketingové prvky, ktoré pomáhajú posilneniu pozície logistickej firmy na trhu. Public work category Scientific works in othes foreign magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00191-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-3
article
Number of the records: 1