Number of the records: 1
Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie
Title Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Hradecké ekonomické dny 2006 : podnikání a rozvoj regionu : sborník příspěvků z vědecké konference : Hradec Králové, 7. a 8. února 2006. S. 179-186. - Hradec Králové : GAUDEAMUS, 2006. ISBN 80-7041-895-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * stratégia marketingová * ciele riadenia * ciele podnikové * prostredie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * faktory výrobné * globalizácia * definície Annotation Marketingová stratégia - stratégia na funkčnej úrovni v podniku. Definovanie marketingovej stratégie. Globalizácia a jej hlavné črty. Faktory ovplyvňujúce formovanie a zmeny marketingovej stratégie podniku. Popísané faktory tvoria východiskovú bázu pre podniky, ktoré sa nachádzajú vo fáze transformácie a reštrukturalizácie a svoju marketingovú stratégiu ešte nemajú pevne stanovenú. Materiál by mal zároveň slúžiť ako učebná pomôcka na pochopenie jednotlivých vzťahov medzi prostredím podnikov, výrobnými faktormi podniku, podnikovými procesmi a strategickým rozhodovaním. Globalizácia predstavuje pre marketingovo orientované podniky príležitosť, pre nepripravené podniky veľkú hrozbu. URL http://fim.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00166-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1