Number of the records: 1  

Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie

  1. Title Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Hradecké ekonomické dny 2006 : podnikání a rozvoj regionu : sborník příspěvků z vědecké konference : Hradec Králové, 7. a 8. února 2006. S. 179-186. - Hradec Králové : GAUDEAMUS, 2006. ISBN 80-7041-895-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * stratégia marketingová * ciele riadenia * ciele podnikové * prostredie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * faktory výrobné * globalizácia * definície
    AnnotationMarketingová stratégia - stratégia na funkčnej úrovni v podniku. Definovanie marketingovej stratégie. Globalizácia a jej hlavné črty. Faktory ovplyvňujúce formovanie a zmeny marketingovej stratégie podniku. Popísané faktory tvoria východiskovú bázu pre podniky, ktoré sa nachádzajú vo fáze transformácie a reštrukturalizácie a svoju marketingovú stratégiu ešte nemajú pevne stanovenú. Materiál by mal zároveň slúžiť ako učebná pomôcka na pochopenie jednotlivých vzťahov medzi prostredím podnikov, výrobnými faktormi podniku, podnikovými procesmi a strategickým rozhodovaním. Globalizácia predstavuje pre marketingovo orientované podniky príležitosť, pre nepripravené podniky veľkú hrozbu.
    URL http://fim.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00166-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.