Number of the records: 1  

Teoretické a praktické aspekty marketingového plánovania

  1. Title Teoretické a praktické aspekty marketingového plánovania
    TranslationTheoretical and practical aspects of marketing planning
    Author infoMária Hasprová, Štefan Žák
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 2 (jún 2006), s. 26-31. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955
    NoteČlánok sa nachádza aj v časopise Verejná správa a regionálny rozvoj, roč. 2, č. 1 (marec 2006), s. 50-55
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plánovanie * plán marketingový * trh * konkurencia * firmy * komunikácia * manažment
    AnnotationMarketingové plánovanie ako nevyhnutná súčasť marketingového procesu, ktorá udržuje rovnováhu medzi cieľmi a zdrojmi firmy a meniacimi sa trhovými príležitosťami. Špecifiká marketingového plánovania. Dôvody a výhody marketingového plánovania. Problémy spojené s marketingovým plánovaním a implementáciou plánu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00243-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2006: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.