Number of the records: 1
Marketing a subsystémy tvorby hodnot
Title Marketing a subsystémy tvorby hodnot Author info Gustav Tomek, Věra Vávrová Author Tomek Gustav Co-authors Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * marketing * hodnota * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * plánovanie operatívne * flexibilita * trh Annotation Marketing v podniku - analýza marketingu v priamych vzťahoch s rozhodujúcimi funkciami hodnototvorného reťazca. Zameranie všetkých podnikových útvarov (subsystémov namažmentu) na želania zákazníkov a ich uspokojovanie. Spojenie firmy s trhom prostredníctvom operatívneho plánovania. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1