Number of the records: 1  

Tržní orientace - nový směr vývoja marketingu ?

  1. Title Tržní orientace - nový směr vývoja marketingu ?
    Author infoEva Tomášková, Lucie Kaňovská
    Author Tomášková Eva
    Co-authors Kovandová Sylvia
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * koncepcie * trh * podnik * zákazníci * partneri obchodní * komunikácia * spolupráca vedeckovýskumná * výhody konkurenčné
    AnnotationTrhová orientácia je založená na marketingovej koncepcii. Má pozitívny vplyv na podnikový výkon. Faktory prispievajúce k zvýšeniu trhovej orientácie - vzťah organizácie k obchodným partnerom, postoj ku konkurencii, kooperácia a komunikácia vo vnútri organizácie, spolupráca s VŠ a výskumnými ústavmi. Sú to podnikmi ovplyvniteľné faktory, pričom mnohokrát zostávajú nevyužité. Trhová orientácia poskytuje podnikom konkurenčnú výhodu, lebo je jednou z metód, ktorá reaguje na podnety vychádzajúce z trhu, aplikuje získané informácie do rozhodovania a integruje všetky činnosti organizácie. Význam trhovej orientácie stále narastá.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.