Number of the records: 1  

Význam marketingu pre zdravotníctvo v podmienkach novej ekonómie

  1. Title Význam marketingu pre zdravotníctvo v podmienkach novej ekonómie
    Author infoViera Vojteková
    Author Vojteková Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 268-272. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 614 - Verejné zdravotníctvo
    Keywords zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke * ochrana zdravia * marketing * marketing mix * Slovensko
    AnnotationNárodný program podpory zdravia na Slovensku. Projekty programu môžu v strednodobom a dlhodobom horizonte viesť k úsporám nákladov zlepšením zdravotného stavu populácie. Marketing zdravotníckeho zariadenia. Významné miesto manažérov zdravotníckych zariadení. Marketingový mix - vlastnosti produktu, cena, propagácia, komunikácia a distribúcia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01027-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.