Number of the records: 1  

Konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov v Slovenskej republike z pohľadu pripravenosti na zvládnutie marketingového prístupu k manažmentu

  1. Title Konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov v Slovenskej republike z pohľadu pripravenosti na zvládnutie marketingového prístupu k manažmentu
    TranslationCompetitiveness of SMES in the Slovak Republic from the point of view of their preparedness to implement marketing approach in management
    Author infoŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Česká ekonomika v procesu globalizace : sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference sekce: Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku : Brno, 13.-14.9.2006. S. 97-101. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2006 / Částek Ondřej ; Česká ekonomika v procesu globalizace Mezinárodní ekonomická konference. ISBN 80-210-4089-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik malý * konkurencieschopnosť * manažment * marketing * stratégia marketingová * Slovensko
    AnnotationNázory na postavenie marketingu v malých a stredných podnikoch. Výsledky prieskumu stupňa implementácie marketingu a strategického marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00363-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.