Number of the records: 1
Samoregulácia reklamy
Title Samoregulácia reklamy Author info Simona Škorvagová Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords reklama * regulácia * inštitúcia * Slovensko * Európska únia * komunikácia * kódexy * štandardy Annotation Samoregulácia marketingu a reklamy sa uskutočňuje stanovením princípov a pravidiel, ktoré marketéri dobrovoľne akceptovali a zaviazali sa ich dodržiavať. Uplatňovanie pravidiel kontrolujú organizácie vytvorené za týmto účelom. V SR je organizáciou samoregulácie reklamy Rada pre reklamu, ktorá dohliada na dodržiavanie etických noriem v oblasti reklamy z hľadiska Etického kódexu platného na území SR. Analýza podaných podnetov Rady pre reklamu na Slovensku. Samoregulácia reklamy na úrovni EÚ. Inštitucionálne zabezpečenie. Princípy slobodnej komerčnej komunikácie. Európska aliancia reklamných štandardov (EASA). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00251-005, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1