Number of the records: 1
Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie
Title Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie Author info Ľubomíra Krausová Author Krausová Ľubomíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords globalizácia * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný * Európa * identita * kultúra * komunikácia multikultúrna * migrácia * vývoj populačný * prognózy Annotation Témou príspevku je európska identita, pričom dôraz je kladený na interkultúrne rozdiely medzi jednotlivými krajinami Európskej únie, berúc do úvahy aspekty medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu. Snahou je objasniť, či a nakoľko kultúrne pozadie ovplyvňuje nákupné rozhodovanie zákazníkov, a to nielen príslušníkov danej kultúry, ale aj migrujúceho obyvateľstva. Európske krajiny sú rozdelené podľa špecifických marketingových čŕt do troch rôznych skupín. Rozdelené sú na základe použitia Hofstedeho kultúrnych dimenzií, ďalšími faktormi sú jazyk a geografický aspekt. Predpoveď vývoja svetovej populácie. Imigrácia a zmeny sociálnej štruktúry hostiteľskej krajiny. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00251-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1