Number of the records: 1  

Marketing vzdelávacích inštitúcií

  1. Title Marketing vzdelávacích inštitúcií
    Author infoVanda Lieskovská, Viktor Fabian
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Fabian Viktor
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 58-69. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vzdelávanie * inštitúcia * konkurencia * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * školy * imidž * práca s verejnosťou
    AnnotationAbsencia marketingových aktivít spôsobuje vážne problémy a bráni efektívnemu fungovaniu trhu vzdelávacích služieb. Trh vzdelávacích služieb a jeho produkt. Definovanie služby. Charakteristiky imidžu. Komponenty tvoriace imidž školy. Výrazný vplyv na tvorbu imidžu má marketingový mix, marketingová komunikácia. Medzi najvýznamnejšie nástroje marketingovej komunikácie v prípade marketingu školstva patria reklama a public relations. Autori sa sústredili na problematiku public relations.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00647-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.