Number of the records: 1
Ako merať efektivitu filantropie ?
Title Ako merať efektivitu filantropie ? Author info Renata Môciková Author Môciková Renata Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 10 (október 2006), s. 19. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * dary * meranie * metodika * investovanie * štandardy * efektívnosť investícií Annotation Komplexná metodika na meranie firemného darcovstva a komunitného investovania - Štandard komunitného investovania. Metodika vznikla vo Veľkej Británii a používa sa od roku 1994. Používajú ju aj firmy v Kanade, v Austrálii, v ČR. Používanie štandardov v komunitnom investovaní je nevyhnutným predpokladom efektívneho manažovania. Stáva sa naviac solídnym základom pre nastavenie rozpočtu a úspešné reportovanie. Ambíciou projektu zavedenom na slovenskom trhu je poskytnúť firmám prehľad o efektivite ich darcovstva a uľahčiť formulovanie darcovskej stratégie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1