Number of the records: 1  

Ako merať efektivitu filantropie ?

  1. Title Ako merať efektivitu filantropie ?
    Author infoRenata Môciková
    Author Môciková Renata
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 10 (október 2006), s. 19. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * dary * meranie * metodika * investovanie * štandardy * efektívnosť investícií
    AnnotationKomplexná metodika na meranie firemného darcovstva a komunitného investovania - Štandard komunitného investovania. Metodika vznikla vo Veľkej Británii a používa sa od roku 1994. Používajú ju aj firmy v Kanade, v Austrálii, v ČR. Používanie štandardov v komunitnom investovaní je nevyhnutným predpokladom efektívneho manažovania. Stáva sa naviac solídnym základom pre nastavenie rozpočtu a úspešné reportovanie. Ambíciou projektu zavedenom na slovenskom trhu je poskytnúť firmám prehľad o efektivite ich darcovstva a uľahčiť formulovanie darcovskej stratégie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.