Number of the records: 1  

Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie

  1. Title Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie
    Author infoAnna Mazurkiewicz, Martin Mizla
    Author Mazurkiewicz Anna
    Co-authors Mizla Martin EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 258-267. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * organizácie
    AnnotationPresunutie zákazníka do centra činností organizácie a dosiahnutie z toho vyplývajúcej konkurenčnej výhody. Zákazníci sú všeobecnou silou poháňajúcou rozvoj každej organizácie, úspech ktorej závisí vo veľkej miere na uspokojení ich potrieb a možnosti rýchleho prístupu k nim.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01328-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.