Number of the records: 1  

Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu

  1. Title Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu
    Author infoViera Čihovská, Sáša Jány
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Jány Sáša
    Source document Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 18-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    NoteVEGA 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing spoločenský * strany politické * osoby fyzické * organizácie neziskové * správa verejná * obyvateľstvo * reklama * propagácia * spotrebitelia
    AnnotationPodstata a význam neziskového marketingu. Charakteristika a využitie foriem neziskového marketingu: marketingu miesta, marketingu organizácií, marketingu myšlienok, sociálneho marketingu a marketingu osôb.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00931-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.