Number of the records: 1  

Globalizácia a jej vplyv na rozhodovanie podniku o vstupe na zahraničný trh

  1. Title Globalizácia a jej vplyv na rozhodovanie podniku o vstupe na zahraničný trh
    Author infoKatarína Gofusová, Mária Andrejčíková
    Author Gofusová Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 93-100. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1
    NoteVEGA 1/2640/05 Zlepšovanie systémových predpokladov na efektívnejšiu realizáciu výhod členstva SR v EÚ na podnikovej a regionálnej úrovni
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.9 - Medzinárodné hospodárske vzťahy. Svetové hospodárstvo
    Keywords globalizácia * globalizácia hospodárstva * trh zahraničný * trh vnútorný * podnik
    AnnotationPojem globalizácia a jeho definície. Význam globalizácie, charakteristika globalizácie. Vplyv globalizácie na rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh. Základné možnosti podniku, ktorý chce vstúpiť a byť konkurencieschopný v medzinárodnom prostredí - medzinárodná stratégia, multinacionálna stratégia, globálna stratégia, transnacionálna stratégia, etnocentrizmus, polycentrizmus, geocentrizmus. Faktory, ktoré determinújú výber formy vstupu na zahraničný trh - faktory zahraničného trhu, domáceho trhu, podnikové faktory.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00939-006, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.