Number of the records: 1
Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi
Title Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi Author info Mojmír Kokles, Anita Romanová, František Sudzina Author Kokles Mojmír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Co-authors Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Sudzina František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 121-130. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výskum podnikový * Slovensko * manažéri Annotation Definovanie CRM, identifikovanie jeho možných prínosov. Analýza využívania systémov CRM v slovenskej podnikovej praxi v rokoch 2003 a 2004. Využívanie systémov CRM rastie s veľkosťou podniku meranou počtom zamestnancov. Podnikoví manažéri by sa mali zamerať okrem implementácie CRM aj na zaškolenie zamestnancov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00389-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
: E05 00939-008, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1