Number of the records: 1  

Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi

  1. Title Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi
    Author infoMojmír Kokles, Anita Romanová, František Sudzina
    Author Kokles Mojmír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Sudzina František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 121-130. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výskum podnikový * Slovensko * manažéri
    AnnotationDefinovanie CRM, identifikovanie jeho možných prínosov. Analýza využívania systémov CRM v slovenskej podnikovej praxi v rokoch 2003 a 2004. Využívanie systémov CRM rastie s veľkosťou podniku meranou počtom zamestnancov. Podnikoví manažéri by sa mali zamerať okrem implementácie CRM aj na zaškolenie zamestnancov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00389-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    : E05 00939-008, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.