Number of the records: 1  

Ekonomika a marketing kultúry v historických súvislostiach

  1. Title Ekonomika a marketing kultúry v historických súvislostiach
    Author infoMária Tajtáková, Dejana Prnjat
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Prnjat Dejana
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 11-13. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Keywords kultúra * umenie * marketing * manažment * vývoj * hospodárstvo trhové * financovanie * práca ľudská * sponzorovanie
    AnnotationVzájomná spätosť a závislosť medzi hospodárskym vývojom a kultúrou. Prvé ekonomické pohľady na kultúru. Teória amerických ekonómov W. Baumola a W. Bowena - teória otvárajúcich sa nožníc. Negatívny vplyv trhového prostredia na kultúru a dôležitosť jej financovania z mimo trhových zdrojov. Interpretačné umenie z ekonomického hľadiska označované za neprogresívny sektor. Uplatnenie marketingu v kultúre. Medzinárodné organizácie a časopisy venujúce sa problematike marketingu kultúry a umenia. Ekonomika a manažment kultúry v transformujúcich sa krajinách.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00134-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.