Number of the records: 1  

K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy

  1. Title K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy
    Author infoŠtefan Žák
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 21-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * prieskum potrieb * výskum * informácie * samospráva * mestá * obce * obyvateľstvo * internet
    AnnotationDefinícia marketingového výskumu ako funkcie, ktorá prostredníctvom informácií spája predstaviteľov miest a obcí s marketingovým prostredím s cieľom poznať potreby trhu. Kedy je v mestách a obciach možné realizovať marketingový výskum. Primárny a sekundárny marketingový výskum. Prínosy sekundárneho výskumu. Obmedzenia sekundárneho výskumu. Interné a externé zdroje marketingových informácií. Internet ako bohatý zdroj sekundárnych informácií. Ako realizovať marketingový výskum na internete.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00134-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.