Number of the records: 1
[Informačné systémy marketingu]
Title [Informačné systémy marketingu] Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 41-42. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Review document Informačné systémy marketingu / Miroslav Mariaš - Štefan Žák. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords systémy informačné * systémy informačné integrované * manažment * riadenie podnikové * marketing * rozhodovanie * internet * recenzie Annotation Recenzia na publikáciu autorov M. Mariaša a Š. Žáka Informačné systémy marketingu. Cieľom publikácie je rozšíriť a prehĺbiť vedomosti čitateľov v oblasti využívania informácií a informačných systémov pre marketingové riadenie firiem. Publikácia pojednáva o všeobecných charakteristikách informačných systémov, o počítačom integrovaných obchodných činnostiach, o systémoch na podporu marketingového rozhodovania. Obsahom publikácie je okrem teoretickej časti aj aplikačná časť. Je určená najmä študentom 4. ročníka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00134-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1